Het opzetten van twee shared services centers voor administratie en facilitaire zaken. Doel van het bundelen van verschillende ondersteunende diensten is het versterken van de dienstverlening.
De Hogeschool van Utrecht start twee shared services centers. De eerste is het shared services center administratie. Hieronder vallen de financiele en salarisadministratie, personele administratie, bureau studenteninschrijving en TESC.
De tweede is het shared services center faciliteiten. Daarbij horen IT support, alle facilitaire diensten, het bureau faciliteiten & projecten en inkoop.
Het inrichten van de shared services centers is onderdeel van een groter geheel. Naast het samenvoegen van de ondersteunende diensten in de bovengenoemde shared services centers, vinden er ook veranderingen plaats in de stafdiensten van de Hogeschool.
Deelprojectplan Bestuurlijke Informatievoorziening
Deelprojectplan Herontwerp Planning & Control
Deelprojectplan Inkoop
Deelprojectplan ssc facilities
Deelprojectplan Projectadministraties
Vervolg Deelprojectplan Projectadministraties
Visienota SSC’s HvU